Lost Wing
Ta dig igenom tre unika världar, klättra vidare igenom varje bana och besegra den sista bossen! Med ett orginellt elektroniskt soundtrack, flera olika spelnivåer, banor, skepp och vapen. Lost Wing är en perfekt utmaning även för de mest erfarna spelarna.