Lost Ember
I en hisnande vacker värld väntar hemligheter från det förflutna på att du och din följeslagare ska upptäcka dem. Spela som de djur du möter och upplev världen ur nya perspektiv när du söker ditt öde i utforskningsäventyret Lost Ember. Du spelar som en varg med en orubblig följeslagare vid din sida i en berättelse om lojalitet, förtvivlan och ett svek som orsakade hela världens undergång. Din andeföljeslagare, en gång del av en uråldrig civilisation, vägleder dig nu genom en värld som naturen har återerövrat. Tillsammans hittar ni utspridda minnen från ditt tidigare liv som hjälper dig förstå vad som hänt dig och din följeslagare. Genom att styra de djur du möter kan du kan utforska världen från olika perspektiv och hitta viktiga minnen på dolda platser och hemligheter som haft en roll i civilisationens fall.