Lost Eidolons
Kungariket Benerio brukade vara en kustpärla vid havet, men allt förändrades när erövraren Ludivictus satte världen i brand och ritade om kartorna. Nu är Benerio förpassat till eftersatt provins i ett rike där korruptionen styr. Det är där Eden kommer in i bilden. Han är en charmig legosoldatskapten som tvingas leda ett uppror efter att hans by kastas rakt in i kriget. Nu måste han samla sina bundsförvanter och stå upp emot den imperialistiska armén, fruktansvärda monster och fiender i de egna leden. BEMÄSTRA RUTNÄTET Positionera dina soldater taktiskt för att utnyttja deras klasser och förmågor. Ta kontroll över slagfältet och knip segern i kluriga stridsscenarier. ANVÄND ELEMENTEN Belägra stora slott, besegra listiga bossar med unika förmågor och lägg om taktiken för att kunna besegra väldiga monster. KNYT STARKA BAND Ska man leda ett uppror räcker det inte med att vinna strider. Du måste även bygga ett läger, övertala folk att ansluta, ta reda på mer om dem och hjälpa dem genom revolutionens toppar och dalar. ANPASSA DIN GRUPP Rekrytera och träna den perfekta styrkan, med över 20 spelbara karaktärer och 10 klasser att välja mellan. Utrusta och träna dina allierade för att låsa upp nya förmågor, magier och passiva egenskaper. Ställ din grupp mot hela arméer och gå segrande därifrån.