Loot River
Gör om världen Loot River är en actionfylld dungeon crawler i roguelike-stil som tar plats i en serie processuellt genererade labyrinter. Här kombineras intensiva realtidsstrider med mörka fantasymiljöer och nya utrymmen skapas med flyttbara block. Besegra monstruösa skapelser Med hjälp av Relikens kraft kan spelarna flytta på marken under dem och få ruinerna flyta på plats som ett pussel. På sin väg genom de ändlösa katakomberna stöter spelarna på monster, vilsna äventyrare och bossar. I de kosmiska grottorna väntar mängder av nya vapen och utrustning, men det finns även en ohelig kunskap som kan ge dig permanenta uppgraderingar.