Let's School
I Let's School tar du på dig rollen som en rektor med utmaningen att renovera och förvalta din alma mater! Spelet har två kärnmekaniker: byggandet och designen av skolan samt hanteringen av dynamiken mellan elever och lärare. Varje elev har unika intressen och ambitioner, vilket gör din roll som rektor mer komplex. Att balansera faktorer som skolans rykte, tillgodose elevernas grundläggande behov, övervaka akademisk press och hantera aspekter som kläder, mat och resor ger en uppslukande och utmanande upplevelse. Förutom de vanliga ansvarsområdena för en rektor är du också ansvarig för att hantera olika problem som uppstår utanför skolan, inklusive mystiska faror och potentiella hot som kan orsaka kaos!