LA Cops
"Lystring! Staden är översvämmad av skurkar och snusk. Det är dags att ta i med hårdhandskarna och slå tillbaka. Glöm alla regler och städa upp på gatorna på ditt eget vis. Det finns många skurkar där ute, så jag vill inte att du beger dig ut ensam. Jobba tillsammans med en partner och kom ihåg: i LA Cops backar dina kompisar alltid upp dig." LA Cops är ett fartfyllt, actionspäckat skjutarspel i 3D. Det utspelar sig i 1970-talets sunkiga områden i LA och du leder ett gäng hårdföra poliser som följer sina egna regler.