Kill The Bad Guy
Förtjänar alla en andra chans? Kan brott glömmas? Många krigsförbrytare och före detta maffia medlemmar gömmer sig bakom masken av mannen på gatan, de faller in i bakgrunden, för att bokstavligt talat komma undan med mord, eller värre. Det är innan du dyker upp och förstör festen för dem. Som en del av ett hemligt och mystiskt sällskap, vars medlemmar har svurit på att rensa världen från dessa onda personer. Det är ditt ansvar att se till att rättvisa skipas på det blodigaste möjliga sättet, genom att använda oförutsägbarhet till din fördel. Spåra förbrytarna, var brutal och smart I din planering, eliminera dem en och en. Men kom ihåg, varenda en av förbrytarnas dödande måste se ut som en olycka. I varje nivå så kommer du ha chansen att krossa och förstöra förbrytaren, genom att använda vapen och fällor. Det är upp till dig att se till att han slutar upp på fel ställe vid rätt tid. I detta genialiska pussel som fysik spelar en viktig roll i, så kommer du behöva hålla dig kall och smart. Visa ingen nåd när du dödar förbrytarna! “Vi existerar inte förrän du avslutat ditt uppdrag. Om du misslyckas så är du den enda att beskylla, och vi kommer neka att vi någonsin känt till dig.” Funktioner SPÅRA DITT MÅL i 60 nivåer, varenda en är mer originell än den förra, och du kan låsa upp 6 helt galna nivåer. ANVÄND DIN FANTASI för att döda förbrytarna en och en. Hitta det perfekta tillfället för att agera, och gör det så blodigt som du kan! BLI DÖDENS AMBASSADÖR och använd dig av de olika fällorna som finns tillgängliga. Sabotera fordon, transformera vardagliga objekt till dödliga vapen, eller kombinera olika element för att skapa nya. ARBETA I SKUGGORNA. Dra inte till dig uppmärksamhet. Kameror, fotgängare, poliser och förbrytarnas livvakter får inte misstänka dig. Ingen borde någonsin ifrågasätta att dessa dödar var något annat än olyckshändelser. FÖRSÖK, FÖRSÖK OCH ÅTERIGEN FÖRSÖK med spelets omspelsfunktion. Få de högsta poängen, klara av de sekundära målen, hitta nya sätt att döda varje förbrytare, och träna på dina mördande färdigheter. VISA UPP din dödsförmåga och prestationer för dina vänner, och visa att du är en av världens bästa beskyddare av rätt och fel.