Kiki - A Vibrant 3D Platformer
Grabba stjärnor och nycklar så snabbt du kan medan du navigerar genom färggranna hinderbanor i 3D! Sätt din plattformsskicklighet på prov när du navigerar genom livliga 3D-hinderbanor i förstapersonsperspektiv! Kiki är en fartfylld actionupplevelse som är extremt fokuserad på precisionsfärdigheter i plattformsspel. Spring och hoppa medan du undviker förrädiska fällor, samlar stjärnor och troféer, hittar nycklar för att låsa upp portar och mer, allt till pumpande chipmusik! Det finns 60 hinderbanor att klara av i flera olika världar, där var och en innehåller en unik utmaning och svårighetsgraden gradvis ökar när du gör framsteg. Slutför uppdrag och tävla mot klockan för att låsa upp nya nivåer, eller spela slutförda nivåer igen för att förbättra din poäng! Har du det som krävs för att bli en sann mästare på att hoppa?