Jack 'n' Hat
Den olycksbådande Dr. Voo Doom har kidnappat prinsessan av Ririland och uppmuntrat till ett inbördeskrig! Det är upp till den extraordinära reparatören Jack och hans boomerang-hatt att rädda prinsessan och återställa freden! Hoppa dig igenom 20+ enorma nivåer, samla kristaller, stjärnor och mer! Kan du rädda Ririland? Jack'n 'Hat har fantastisk 16-bitars pixelkonst, vacker musik och exakta kontroller som sannolikt kommer att påminna dig om de bästa plattformsspelen från den gamla tiden. Förbered dig på ett spännande plattformsäventyr över hela Ririland! Den onda Dr. Voo Doom har kidnappat prinsessan Riri och inlett ett inbördeskrig som har kastat kungariket i kaos! Finns det någon som är tillräckligt stark för att rädda den upprörda kungligheten? Jack, den berömda "allt-i-allo"-reparatören, är redo att skapa fred i landet. Beväpnad med den senaste uppfinningen från den lysande Dr. Expo Zicion, en hatt som kan kastas som en boomerang, måste Jack resa jorden runt och leta efter Energy Crystals, den enda kraftkällan som gör att han kan resa till månen och sätta stopp för Dr. Voo Dooms planer på världsherravälde! Hjälp Jack genom att att hoppa och glida genom öknar, djungler och vulkaner, och slåss mot lömska fiender och farliga bossar! Kan du rädda Ririland?