Immortal Planet
På en bortglömd isplanet står ruiner av gravkammare där odödliga varelser sover. Medan sömnlösa krigare vandrar korridorerna med sina sinnen sönderslitna av evigheten vaknar en ensam vakenvandrare från sin kryosömn. Utan minne av det förflutna är det upp till denne att skapa sin egen framtid, upptäcka planetens mysterier och hitta en väg ur detta frusna helvete. Funktioner: - Souls-aktiga framsteg Återhämta erfarenheter som förloras vid dödsfall och använd dem för att uppgradera din karaktär. Skräddarsy din spelstil med mängder av föremål och trollformler. - Imponerande nivådesign Spelets nivåer är designade kring kontrollpunkter från vilka du utforskar närområdet. Nivåerna har många upplåsbara genvägar, så du gör alltid framsteg. - Intensiva bosstrider Varje nivå har en mäktig bossfiende. Strider med dessa fiender är kamper i flera faser som kräver både skicklighet och beslutsamhet.