Hunting Simulator
Upptäck nya jaktområden och uppfyll hundratals mål, antingen ensam eller tillsammans med dina vänner. Utforska olika miljöer, spåra byten och bli en bättre jägare – det finns alltid nya jaktäventyr som väntar! – Upplev jaktspänningen i ett kampanjläge med 111 uppdrag. – Spåra 37 arter med realistiska beteenden, bland annat storvilt, smådjur, rovdjur och vattenfåglar. – Utforska 12 vidsträckta regioner baserade på riktiga jaktområden i Europa och Nordamerika. Lär dig hur man anpassar sig efter elementen när vädret och tiden på dygnet ändras dynamiskt. – Välj bland 17 olika vapen (gevär, pilbågar och armborst) och uppemot 50 viktiga tillbehör. – Förbättra dina skjutupplevelser på skjutbanan och spåra alla möjliga sorters byten i fri jakt. – Ge dig ut på äventyr med tre vänner eller med spelare från hela världen. – För första gången i jaktspelsgenren kan du använda en drönare för att utforska omgivningen!