Hue
Hue är ett färggrant pusselplattformsspel som belönats för sin spelmekanik som låter dig förändra världen genom att ändra dess bakgrundsfärg. Ge dig ut i en farlig grå värld fylld med färgfragment för att leta efter din försvunna mamma. När hinder matchar bakgrundsfärgen försvinner de in i omgivningen och öppnar dörren för nya, spännande pussel fyllda med faror, mysterier och oanade färger.