HELLFRONT: HONEYMOON
HELLFRONT: HONEYMOON är ett intensivt, actionfyllt strategispel som styrs med dubbla styrspakar. Det avnjuts bäst i gott sällskap över några glas juice. En skärm - en vinnare! Innehåll: Lokala Pick-Up’n-Play-matcher för 1-4 spelare. Feta PvPvPvP-kamper. Snabba, intensiva rundor. Det blir aldrig långtråkigt! Spela ensam, i samarbete med andra eller i DÖDSKAMPER! Spela så snabbt som möjligt och erövra topplistorna! Fullt stöd för handkontroller samt mus och tangentbord! Recept på en riktigt go kväll: 1. Köp snacks och juice 2. Sätt 1-4 människor i en soffa. 3. Starta HellFront: Honeymoon. 4. Kör så det ryker!