Hell Let Loose - Luftwaffe Eagles
Ge slagfältet en helt ny prägel med DLC-paketet Luftwaffe Eagles. Fallskärmsjägarna (”Fallschirmjäger”) i tyska Luftwaffe-styrkorna var de första i sitt slag att vara med i större luftbaserade uppdrag. De kallades ”de gröna djävlarna” på grund av sin målmedvetenhet och taktiska överlägsenhet, men efter alla förluster vid slaget om Kreta användes de först och främst som marksoldater. Innehåller följande: Fallschirmjäger-uniform (till de tyska rollerna anfallare, pansarvärnsenhet, sjukvårdare, maskingevärsskytt, officer, gevärsskytt, automatisk gevärsskytt, ingenjör och understöd).