Haven
Ett kärlekspar övergav allt och flydde till en förlorad planet för att vara med varandra. Flyg genom ett mystiskt landskap, utforska en splittrad värld och bekämpa det som försöker slita isär våra hjältar i ett rollspelsäventyr om kärlek, uppror och frihet. Övervinner kärleken verkligen allt? Yu och Kay har flytt till en bortglömd planet och lämnat sina gamla liv bakom sig. Spela som båda karaktärer när de slår sig ner på en okänd planet. Utforska planeten i jakt på delar och material för att reparera skeppet och göra det till en hemtrevlig plats att bo på. Upplev vardagslivet som ett helt vanligt par och laga mat, tillverka saker och samla resurser för att överleva till nästa dag. Bekämpa de som försöker splittra paret och håll både dem och deras förhållande vid liv genom att styra de två karaktärerna i strid samtidigt som du synkroniserar deras handlingar med rätt rytm. Utforska en vacker men obehaglig och instabil planet i det här oförutsägbara rollspelsäventyret och njut av den hyllade musikern DANGER:s spännande stycken.