Harvest Days
Slipp all hets och stress i storstaden! Gör dig redo för en ny utmaning på landsbygden i Harvest Days! Ta hand om din egen gård och njut av massor av aktiviteter i den öppna världen. Ta hand om dina djur, sköt om dina fält och skörda frukten från ditt hårda arbete. Upptäck hemligheterna i de varierade miljöerna eller lägg din tid på att samla råmaterial och skapa massor av olika verktyg, möbler och prydnadssaker. Din drömgård väntar Lämna det hektiska stadslivet bakom dig och ta hand om dina fält och djur på den mysiga landsbygden. Handla med dina varor och investera vinsten i att utöka din gård som du vill. Med över ett dussin olika fruktträd och fler än 50 grödor är varje ranch unik! Sätt dig bakom ratten Ta kontroll över de olika fordonen och låt de tunga maskinerna hjälpa dig på gården. Eller ta en åktur och utforska omgivningarna. Njut av den öppna världen Utforska den innehållsrika världen och upptäck hemligheterna i de distinkta miljöerna. Följ ditt hjärta och upplev Harvest Days i din egen takt. Det finns mer än bara jordbruk Slappna av efter en hård dags gårdsarbete och njut av över 40 olika aktiviteter. Det roliga tar aldrig slut i Harvest Days. Hantverkare sökes Samla resurser och tillverka olika föremål. Utsmycka och inred ditt hus eller sälj dina tillverkade föremål i grannskapet. Skydda naturen Naturbevaring kommer först: plocka upp skräp och återvinn det. Ta din soldrivna elskoter på en åktur och utforska miljön klimatneutralt.