Halloween 1985
Kliv in i arkadspelens era och spänning med Halloween 1985! När monstren stjäl Pumpkmans pumpor på Halloween-kvällen är det upp till dig att ta tillbaka dem! Störta fram genom fem livliga och udda nivåer och överlista klassiska fiender som dracula, mumien och häxan. Hoppa, ducka och slå dig fram till deras gömställen och ta dig sedan an den stora bossen i en sista uppgörelse! Med tre spellägen, retro chiptune-musik och siktet på topplistan precis som under guldåldern erbjuder detta pixelkonst-plattformsspel snabb och nostalgisk underhållning. Kan du ta tillbaka alla pumpor och bli en legend?