Habroxia
Rädda galaxen i det här klassiska shmup-spelet! Spräng dig igenom horder av invaderande utomjordingar i det här arkadspelsinspirerade skrolla- och-skjutspelet! Flyg skeppet Habroxia genom 15 nivåer fullpackade med bossfajter, räddningsuppdrag, skiftande perspektiv och oräkneliga överraskningar. Anpassa ditt skepp för att förstärka dina förmågor, låsa upp de tre gränslösa sidolägena och rädda galaxen från rad på rad av lömska inkräktare.