GUNBIRD
Marion är en liten stor trollkarl i den stora, stora steampunk världen för ännu ett För ännu ett Psikyo skjutarmästerverk.Psikyou skjutarmästerverk. GUNBIRD är ett vertikalt scrollande skjutarspel som först dök upp på arkader 1994. Spelet innehåller en magisk spegel som uppfyller önskningar och en massiv ensemble av pråliga karaktärer! Njut av intressanta konversationer mellan karaktärer i speciella scener och när bossar dyker upp! Håll också utkik för subtila ändringar i dialogen mellan olika enhetskombinationer i 2-spelarläge! Spelet kommer med alternativ du kan modifiera efter din smak. Välj din föredragna svårighetsgrad, max liv, max återförsök, tangentkontroller, och mer för att göra spelet rätt just för dig. Glöm inte bort de nya onlinerankningarna! Har du vad som krävs för att bli den bästa GUNBIRD i världen? Karaktärer: "Marion" Den lilla stora trollkarlen - Endast för sanna krigare! "Valnus" Den flygande Robotkrigaren - Ingen kan stå emot hans raketslag! "Yuan Nang" Den kinesiska magikern - Se upp för hennes mångsidiga ruyi-pinne! "Tetsu" Den modiga snickaren - Inget slår kraft! "Ash" Himmelsutforskaren - Inget slår snabbhet! Enheter: ”P” föremål ökar kraften på din enhet och och lägger till undervapen på den. ”B” föremål ger dig bomber som gör områdesskada för att rensa bort fiender eller hjälpa till med nödflykter. Varje karaktär har ett unikt laddat skott som aktiveras genom att ladda upp det! ARCADE läge: Sju svårighetsnivåer för att tillgodose alla nivåer av spelare—inklusive nybörjare! De som letar efter något mer utmanande än arkadversionen borde testa på HARD och VERY HARD lägena! Det kommer finnas lokala rankningar för varje enhet i varje svårighetsläge. Alternativ: Spela i vertikalt skärmläge för den nostalgiska arkadupplevelsen! Två ytterligare skärmfilter för ditt nöje. Liv kan sättas mellan 1 till 9, medan återförsök kan sättas mellan 0 till oändligt. Konfigurera fritt dina föredragna tangenter för skott, auto-skott, eller bomber. Vertikalt skärmläge är spelbart även i landskapsorientering. Du bestämmer din stil! SCORE ATTACK: Detta nya läge har en bestämd svårighet och antal liv. Endast för seriösa utmanare! Skicka in dina rekord för att tävla mot spelare runt om i världen! Onlinerankningar kan ses från alternativ menyn.