Guacamelee! 2
Det har aldrig varit så vackert med slagsmål! Den hett efterlängtade uppföljaren till actionplattformsfenomenet är här: Guacamelee! 2 innebär att luchadoren Juan Aguacate får ta på sig masken igen för ett nytt äventyr i Metroidvania-stil, och den här gången ställs han mot sin största utmaning någonsin – en som hotar hela Mexiversum! Utforska en stor, handgjord värld inspirerad av Mexikos kultur och folksägner, full av smarta skurkar och skummisar (inklusive några gamla bekanta!). Lär dig många benkrossande brottargrepp för att driva bort skelettarmén och klara av knepiga plattformsutmaningar … och vem har sagt något om hönsilluminati? Inte vi!