Gravity Duck
Har du någonsin velat vara rik? Vad händer om du kan bli rik och kontrollera tyngdkraften!? Denna anka kan det med din hjälp! Vänd, vik undan och korsa häpnadsveckande gravitationspussel på 140 nivåer för att fånga alla ägg och återvända till Maui-statyn! Behöver du byta riktning mot gravitationen? Använd gravitationskällor för att byta ditt falls riktning för att komma runt hinder och fånga ägg! Funktioner: * FT dig igenom 140 nivåer genom 4 kapitel * Slående 8-bitars musik * Pulserande pixelerade nivåer * Använd gravitation för att ändra ditt falls riktning * Dodge-spikar, projektiler och fällor för att säkra äggen.