Gotham Knights
Batman är död. En ny, omfattande kriminell undre värld har tagit över gatorna i Gotham City. Nu är det upp till Batman-familjen – Batgirl, Nightwing, Red Hood och Robin – att skydda Gotham, väcka hoppet hos medborgarna, stärka polisen och sätta skräck i brottslingarna. Lös mysterier som knyter samman de mörkaste kapitlen i stadens historia och besegra ökända brottslingar i storslagna strider. Gotham Knights är ett actionrollspel som utspelar sig i en öppen värld i det mest dynamiska och interaktiva Gotham City hittills. Ta dig fram genom Gothams fem unika distrikt på egen hand eller med hjälp av en annan hjälte för att sätta stopp för brottslingar. Din historia skrivs nu. Bli Batman.