Gematombe
Hej och välkommen till Gematombe!, ett actionladdat vs-pusselspel inspirerat av klassiska arkadspel och grekisk mytologi! Utmana dina vänner eller följ Pandora och demonerna på deras äventyr. Skjut iväg bollen för att träffa och slå sönder sammanlänkade juveler i samma färg för att få fantastiska kedjereaktioner! Förvirra dina motståndare för att KROSSA dem, eller maximera dina kedjekombinationer och RENSA din del av skärmen från juveler för att vinna GEMATOMBE! Spräng dig fram genom tuffa nivåer och spellägen fullpackade med pussel och action för att hjälpa Pandora, spelets allbegåvade hjältinna, på hennes fantastiska äventyr och uppdrag att fånga in all ondska som släppts fri i världen! Möt alla bedårande karaktärer och se dem interagera i berättarläget. Ta dig igenom hela den ändlösa utmaningen, antingen i övningsläget eller överlevarläget och lås upp alla hemligheterna! Innehåll: * Berättarläge: Kampanj med sex olika äventyr: en för varje karaktär. * Övningsläge: Finslipa dina studsnings- och juvelkrossartalanger. * Överlevarläget: Besegra karaktärer på löpande band samtidigt som du bestiger tornet för att nå himlen. Om du misslyckas får du börja om från början! * Lokalt versus-läge: Spela med en vän på samma system. * Sex olika karaktärer med olika förmågor + en hemlig karaktär som väntar på att upptäckas.