Furi
Du har blivit tillfångatagen. Du måste ta dig ut. Fångvaktaren har nyckeln; döda honom för att få din frihet. Kämpa dig fri i det här actionspelet som blandar intensiva svärdstrider och eldstrider i högt tempo. Bossdesign av Takashi Okazaki. Soundtrack av Carpenter Brut, Danger med flera!