Foreclosed
FORECLOSED är ett berättardrivet action-äventyr i en cyberpunkvärld fylld med action, spänning och experimentella ökningar. Följ Evan Kapnos berättelse, nyligen berövad på sin identitet, sitt jobb, sina hjärnimplantat och tillträdet till stadens blockkedja, nu måste han måste fly innan hans identitet och implantat auktioneras ut. En interaktiv grafisk roman och djupgående berättande FORECLOSED kombinerar videospelens spelbarhet med den eleganta visuella estetik som används i seriealbum. Allt från spel till kinematik upplevs inom den stilistiska ramen för en grafisk roman. Helskärm och seriepaneler blandas sömlöst när du rör dig igenom FORECLOSED:s cyberpunk-stad och upptäcker en gripande konspirationshistoria. Klippscener är också interaktiva och växlar smidigt mellan alternativa spelstilar. Uppgradering av fast programvara Upptäck och lås upp nya färdigheter med ett RPG-liknande färdighetssystem. Uppgradera dina vapens potential med futuristiska anpassningar och förbättra hjärnan med implantat som ger nästan övermänskliga färdigheter! Högteknologisk strid Upptäck och lås upp nya färdigheter med ett RPG-liknande färdighetssystem. Uppgradera potentialen för ditt vapen med futuristiska modifikationer som explosiv ammunition eller modifierade kulsprutepatroner, förbättra din hjärnas kapacitet med experimentella expansioner och kämpa tillbaka fienden. Lär dig att kontrollera dina nya färdigheter, manipulera din omgivning och bekämpa dina motståndare. Skaffa superhjälteliknande färdigheter som telekinesi för att slänga upp dina fiender i luften eller slunga stora föremål mot grupper. Hacka dig in i olika system för att skapa fällor eller till och med överhetta implantaten i dina fienders huvuden.