For The King
For The King är ett strategirollspel som blandar brädspelsinslag med roguelike-element i ett spännande äventyr. Testa dina färdigheter i en fartfylld enspelarupplevelse eller spela tillsammans med andra spelare online eller lokalt. Ingen har tidigare återvänt från sin resa. Kan du stoppa kaoset? For The King: Lost Civilization Adventure Pack Utforska de mystiska djungelfallen och upptäck en uråldrig civilisations hemligheter i det här spännande paketet, som innehåller den nya djungelvärlden, arenastrider, trollstavar och dubbelvapen, två nya spelbara karaktärer och mängder av unika fiender och skatter. Kungen är död, mördad av en okänd förövare. Kaos sprider sig som en löpeld genom det en gång så fridfulla riket Fahrul. Drottningen är desperat och i ett sista försök att stävja paniken och förhindra rikets undergång har hon vädjat till folket att ta sig till sans. Kan du stoppa kaoset? For The King är en utmanande blandning av strategi, turbaserade strider och roguelike-element. Varje genomspelning är unik tack vare processuellt genererade kartor, uppdrag och event. Utforska Fahrul i enspelarläget eller i co-op lokalt eller online. Glöm aldrig varför du gör detta. Det är inte för ära och rikedomar, utan för din by, för ditt rike ... FÖR KUNGEN!