Fight'N Rage
Fight'N Rage är ett sidoscrollande beat'em-spel inspirerat av de klassiska spelen från genrens gyllene era, och utspelar sig i en avlägsen framtid där människor har förslavats av mutanter. Spelet är ett kärleksbrev till 90-talets arkadspel. I en värld där djungelns lag råder ligger hoppet till två människor och en mutantrebell som bestämt sig för att stoppa galenskapen. Gör dig redo att kämpa mot skoningslösa mutanter. Gör dig redo för … Fight'N Rage! Utvalt innehåll: * Olika vägar och slut. * Explosivt kombosystem: Spräng dina fiender med speciella komboattacker! * Upplåsningsbart innehåll: Dräkter, spellägen, alternativ och även spelbara fiender! * Massor av olika vapen och ett pareringssystem. * Lätt att spela, svårt att bemästra. * Lokalt samarbetsläge: Upp till tre spelare med valfritt friendly fire-läge. * VS-läge: Kämpa mot andra spelare eller datorn i 1 mot 1-strider, eller se på när datorkontrollerade spelare kämpar mot varandra. * Snudd på omöjliga extrautmaningar för de allra bästa!