Fernbus Simulator - Map Denmark
Danskarna anses vara det lyckligaste folket i världen. De har sitt eget ord för mysighet och det är trevligt. Kanske är det det milda och vackra landskapet som gör det danska folket glada. Ägare av Fernbus busssimulator kan nu ta reda på det med tillägget Danmark. Tillägget Danmark har fångat de olika områdena i Danmark. Vare sig det är de ganska platta delarna av landet mot Nordsjön eller de mer kuperade områdena i landets östra del. Spelaren kan alltid förvänta sig fantastisk utsikt över det nordiska landskapet med dess kuster och, naturligtvis, imponerande brostrukturer som förbinder olika danska öar. Resan över den ikoniska Stora Bältsbron, som förbinder öarna Fyn och Själland, är verkligen en av höjdpunkterna i detta tillägg. Fem nya städer väntar på spelaren med mycket olika och intressanta stopp. Vissa av dem ligger i hamnar, det vill säga på vattnet, men andra är direkt på den stora Köpenhamns flygplats, där bussen hämtar passagerare vid terminalen bredvid plan som startar och landar och transporterar dem vidare, eller mitt i stad, förbi bostadsområden och industrianläggningar. Det finns alltså gott om variation, men samtidigt får du det mest autentiska intrycket av landet. Många typiska 3D-objekt byggda speciellt för denna AddOn, landstypiska AI-fordon, såsom sophämtning, brandkår och ambulans, fordonsnummerskyltar och arkitektoniska funktioner. Danska gatu- och stadsskyltar avrundar tillägget och är tänkta att ge spelaren det bästa möjliga körintrycket av glada människors hyggeland.