Farming Simulator 19 (Windows 10)
Den ultimata jordbrukssimulatorn är tillbaka med helt omarbetad grafik och med den mest kompletta jordbruksupplevelsen någonsin! Bli en modern lantbrukare och utveckla din gård i två enorma omgivningar i Amerika och Europa, proppfulla med spännande nya lantbruksaktiviteter, grödor som ska skördas och djur som ska skötas. Kör över 300 autentiska fordon och maskiner från alla de stora märkena, nu även med den prestigefyllda John Deere, men även Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Krone, Deutz-Fahr och många andra. Expandera din gård online tillsammans med andra spelare. Ladda ned moddar som skapats av communityn för en ständigt växande Farming Simulator-upplevelse! När du har laddat ned extrainnehållet blir det tillgängligt i spelets butik. Se till att du har tillräckligt med spelvaluta för att kunna köpa det.