Farming Simulator 17 - Platinum Edition
Ta dig an rollen som den moderna lantbrukaren i Farming Simulator 17 Platinum Edition. Kasta dig in i 3 enorma öppna världar som är fullpackade med nytt innehåll! Utforska den nya sydamerikanska lekplatsen som är exklusiv för Platinum Edition, och kör fler än 280 verkliga lantbruksfordon från över 80 tillverkare, inklusive både AGCO-märken (Challenger, Fendt, Massey Ferguson and Valtra) och nya märken som är exklusiva för Platinum Edition, som t.ex. Stara, TT, Randon, FMZ och Gessner Industries. Skörda en rad olika grödor som solrosor, sojabönor, sockerrör och mycket annat. Sköt om din boskap - inklusive kor, får hönor och grisar - ge dig på skogsbruk och sälj dina produkter för att expandera gården! Transportera dina varor i stora lastbilar, eller lasta dem på tåg för att spara tid. Spela tillsammans med andra spelare online, och ladda ner mods som andra har byggt för att få ut ännu mer av Farming Simulator!