Fallout 4: Vault-Tec Workshop
Skapa en ljusare framtid i underjorden med helt nya Vault-Tec Workshop! Skapa ett massivt Vault och locka till dig nya invånare med industrisatser från tiden före kriget (komplett med retronostalgiska möbler, belysning och konst) med detta tillägg för Fallout 4! Vault-Tec uppmuntrar naturligtvis sina Overseers att regelbundet experimentera med sina invånare för att se vad de gillar. Med Vault-Tec Workshop får du alla verktyg som krävs för att skapa och driva ditt perfekta Vault. (Basspelet Fallout 4 krävs.)