Fallout 4: Contraptions Workshop
Maskiner som sorterar! Maskiner som bygger! Maskiner som kombinerar! Med Fallout 4: Contraptions Workshop kan du använda löpande band, ställningssatser, spårsatser, logiska portar och mycket annat för att skapa komplicerade maskiner och listiga prylar som förbättrar dina Wasteland-bosättningar. Contraptions Workshop innehåller också helt nya funktioner som hissar, växthussatser, lagersatser, fyrverkerier, rustningsställ och mycket mer! (Basspelet Fallout 4 krävs.)