EARTHLOCK
Ökennomaden Amon kastas in i sitt livs äventyr när han stöter på en underlig varelse hemma i Zaber. Följ med Amon och andra fantastiska hjältar i det här turbaserade fantasyrollspelet på en resa genom Umbras värld; en mystisk, vacker men grym planet som slutade rotera för tusentals cykler sedan. Med en unik uppsättning anpassningsbara rollfigurer, var och en med sin egen personlighet och resa mot självinsikt, kommer du att leta tillgångar, utforska och kämpa dig fram från den eviga dagssidan till det eviga mörkrets natt. För att rädda Umbra måste du avslöja dess hemligheter, tränga bort skuggorna och besegra en ofantlig ondska bortom dina vildaste mardrömmar!