DYSMANTLE: Underworld
Mana kallar på dig – ge dig ut på ett nytt äventyr i världen under ytan. Lås upp kraftfulla nya förmågor som hjälper dig på resan genom huvudön. Obs! Nytt innehåll är tillgängligt först efter att du lämnat det första området i huvudspelet. Ett nytt huvuduppdrag dyker upp automatiskt efter att du slagit läger.