Dread Delusion
Utforska svävande öar under en märklig himmel i en handgjord öppen värld. Världen är trasig. Dess yta sjuder av en odöd förbannelse, medan mänskligheten klamrar sig fast vid flygande kontinenter i skyn. Märkliga platser och människor väntar på dig, i allt från svampskogar till odöda mausoleer. Men kommer du att hitta ett sätt att läka denna värld – eller söka makt och vinning för din egen skull? Faror lurar bakom varje hörn, men strid är aldrig det enda alternativet. Upptäck en innehållsrik, interaktiv berättelse genom spelets uppdrag eller välj en riktning och utforska på egen hand. Skapa din egen väg. Städerna erbjuder en välbehövlig vila för den trötte resenären, där du kan sova ut, handla varor, ta emot uppdrag och prata med lokalbefolkningen. Ett skarpt sinne eller charmig humor kan vara lika användbart som ett svärd och dina beslut kommer att forma hur berättelsen utvecklas.