Damikira
Använd din änterhake och skjut dig fram genom horder av konstiga fiender! Vad får man om man kombinerar frenetiskt skjutande i arkadstil, tonvis med vapen och våld, en gnutta mörk humor och en änterhake? Damikira, ett actionfyllt plattformsspel som är lätt att spela men svårt att bemästra! Grabba ett skjutvapen och skjut dig genom sidorullande nivåer medan du möter horder av kostymklädda fiender, utmana ledartavlor online, uppgradera din arsenal och upptäck gömda mekanismer för att hamna i överläge! Damikira innehåller flera olika spelbara karaktärer, var och en med sin egen röstinspelade one-liner och flytande pixelkonstanimationer. Upplev ett heavy metal-soundtrack och slagkraftiga vapenljud som bidrar till intensiteten och tillfredsställelsen i den förödelse som följer. Med massor av vapen att låsa upp, uppdrag att slutföra och tuffa nivåer att utforska har spelet obegränsat återspelningsvärde som får dig att komma tillbaka för ännu ett blodbad!