Dog Duty
Kontrollera en brokig skara kämpar mot ett ondskefullt bläckfiskbefäl och hans armé som hotar världsfreden. I det här fartfyllda taktikspelet använder du gerillakrigföring för att eliminera alla bläckfiskar. Slåss på er farkost mellan alla öar för att frita utposter och besegra hemska bossar i galna bläckfiskmaskiner. Spöa bläckfiskarna, men var försiktig, för de är beväpnade.