Divinity: Original Sin - Enhanced Edition
Släpptes till överväldigande kritik, nådde en miljon sålda exemplar och har vunnit över 150 utmärkelser och nomineringar för årets bästa spel, Larian Studios RPG Divinity Original Sin återvänder med en mängd nytt och förbättrat innehåll. Larians koncisa äventyr får en konsol-makeover med ett nytt intuitivt användargränssnitt och dynamisk delad skärm för co-op samt en uppsjö av nytt innehåll; uppdrag, stridsstilar, platser, förändringar i crafting-systemet och handlingen blåser nytt liv i den redan vidsträckta världen Rivellon. Underlätta för en ny generation i en värld av cRPGs, Original Sin: Förbättrad Version har isometrisk, parts-baserat spelupplägg, turn-baserad strid och timmar av röstdialog som mastrats om i en berättelse som kommer att dra in dig i en fantasivärld där du är fri att utforska tack vare ett nytt gränssnitt med delad skärm. Smyg, knivhugg, spräng, förgifta eller prata dig igenom Rivellon i denna utökade och förbättrade version av 2014s hetaste RPG-titel.