Disco Simulator
Disco Simulator är ett tycoon-spel som fokuserar på att driva en egen nattklubb. Börja från början, bygg väggar, ordna möbler, anställ personal, planera evenemang och bjud in artister att uppträda på scenen. Skapa den ultimata platsen för musik, dans och skoj! Välj din chef I början väljer du en manager med unika färdigheter som påverkar olika aspekter av klubblivet, från personalbonusar och konsertorganisation till kundnöjdhet. Ditt val kommer att forma riktningen för ditt företag! Välj din klubb Upptäck olika klubbar, var och en med unika utmaningar och mål. Oavsett om det är en lokal i en småstad eller en hotspot i en storstad erbjuder varje plats nya möjligheter och sätt att bli berömd på klubbscenen. Ta hand om dina kunder Nöjda gäster är nyckeln till framgång! Uppfyll deras behov, från eleganta drinkar till energiska dansvibbar. Håll stämningen vid liv, lös oväntade problem som utspillda drinkar eller trasiga toaletter och gör din klubb till stadens samtalsämne! Organisera evenemang Ge liv åt din klubb genom att anordna oförglömliga konserter och DJ-framträdanden. Bjud in kända artister, locka folkmassor och tjäna prestige och pengar. Ju bättre fest, desto större blir ditt rykte! Utveckla din klubb Investera i uppgraderingar för att skapa ett riktigt paradis för nattlivsälskare. Förbättra möbler, belysning, ljudsystem och inredning. Utöka ditt team, öka upplevelsen och få din klubb att glänsa som den främsta festplatsen!