Crazy Gravity
Sväva, hoppa och gör volter på knepiga, interstellära pusselplattformar i retrostril! Ge dig ut i rymden i Crazy Gravity, ett galet actionspel där du skrollar dig sidledes över plattformar och där gravitationen kan vara din värsta fiende eller din bästa vän! Du är en astronaut som är vilse i rymden. Ditt huvudmål är att få bränsle till din raket så att du kan återvända hem, men för att göra det måste du ta dig igenom knepiga hinder och samla in de resurser som krävs. Gravitationen drar allting sakta nedåt men genom att vända sig i luften kan den lilla astronauten kontrollera vilken sida som är ner! Använd omvänd gravitation för att ta dig fram på plattformarna och undvika faror, nå strömbrytarna eller hänga kvar i luften mitt i ett hopp. Det är ett utmanande spel där du måste tänka dynamiskt – ett tufft men lättbegripligt rymdäventyr för alla åldrar med 30 kosmiska, handritade nivåer!