Conga Master
Dansgolvet blir fullt, tåget längre ... kom igen, det är dags för conga! Vicka på dina virtuella höfter till denna löjligt roliga arkad-action som är Conga Master, alltmedan alla kämpar för att få till det längsta conga-tåget. Ingen rytm krävs - alla kan dansa conga! Det är hur enkelt som helst att spela Conga Master: styr din dansare över golvet, och lägg till folk till ditt tåg medan du rör dig. Långa conga-tåg låter dig lägga till folk snabbare, men se upp för grisar som förpestar ditt tåg! Bättre upp, dra ut tre vänner på dansgolvet för lite lokal multiplayer-congagalenskap och se vem som blir den sanna Conga Mastern!