Colt Canyon
Ta din revolver och rädda din partner i detta atmosfäriska roguelike-spel. Colt Canyon är en 2D-skjutare med konstnärlig pixelgrafik där du styr en cowboy, eller någon annan upplåsbar karaktär, som ska rädda sin partner från grymma banditer. Ta pistolen och ditt TNT och skjut dig fram genom en farlig ravin, full av gömda skatter, vapen, hinder och alla möjliga sorters avskum. Du kanske kan rädda fler människor än bara din partner. Men se upp! När du väl räddat din partner måste du även ta dig hem ...