CODE VEIN
Inför döden växer vi oss starka. I en nära framtid har en mystisk katastrof fått vår värld att kollapsa. I centrum för förödelsen finns ett hemligt sällskap av Revenants som går under namnet Vein. De få som finns kvar i detta blodtörstiga sällskap kämpar för sin överlevnad, men med risk för att bli en av the Lost, djävulska andar utan någon mänsklighet kvar. Bilda ett team och färdas till det allra djupaste helvetet för att upptäcka ditt förflutna och undkomma din mardrömslika tillvaro i CODE VEIN.