Cities Skylines II - Ultimate Edition
Cities: Skylines II: Ultimate Edition ger dig tillgång till grundspelet, Expansion Pass: Waterfronts och ytterligare 3 skaparpaket samt 3 radiostationer. Waterfronts Expansion Pass innehåller San Francisco-uppsättningen, skaparpaketen Modern Architecture och Urban Promenades, expansionen Bridges & Ports samt radiostationerna Deluxe Relax Station, Soft Rock Radio och Cold Wave Channel. Bygg dina drömmars stad. Bygg upp en stad från grunden och förvandla den till en blomstrande metropol som bara du kan föreställa dig. Du har aldrig upplevt byggande på den här skalan förut. Cities: Skylines II levererar världsbyggande utan gränser, med en djupgående simulering och en levande ekonomi. Börja med att lägga grunden för din stad. Skapa vägar, infrastruktur och system som gör det dagliga livet möjligt. Allting är upp till dig. Du bestämmer också hur din stad ska växa, men du måste ha en strategi. Varje beslut har konsekvenser. Kan du ge de lokala industrierna strömförsörjning samtidigt som du stärker ekonomin genom handel? Vad får bostadsområden att blomstra utan att pulsen i innerstaden försvinner? Hur ska du lyckas uppfylla invånarnas behov och önskemål samtidigt som du håller stadens budget i balans? Din stad vilar aldrig. Den förändras med tiden, som vilken annan levande värld som helst. Några förändringar går långsamt och gradvis, medan andra är plötsliga och oväntade. Så medan årstiderna skiftar och natten blir till dag måste du vara beredd på att agera när livet inte går som planerat. Ett ständigt växande community av byggare innebär ännu fler möjligheter att bygga en banbrytande stad med hjälp av moddar, och det är nu enklare att komma åt moddarna i Cities: Skylines II. Cities: Skylines II är det mest realistiska och detaljerade stadsbyggarspelet någonsin, och det pressar dina kreativa och problemlösande förmågor till en ny nivå. Med vackert renderad högupplöst grafik inspirerar det också dig till att bygga dina drömmars stad.