Cel Damage HD
Ta kontroll över världens knäppaste tecknade förare och krossa dina vänner med galna vapen och vilda faror på arenan! Cel Damage HD är det ultimata multiplayer-spelet för lokala nätverk. Bara slå dig ner i soffan och ha det riktigt kul med vänner och familj. Behärska singleplayerläget för att få ett försprång! * Singleplayerläge / Split-screen för 2-4 spelare i multiplayerläget * 30+ vapen, som Jättehammare, Dynamitfår och Krympstråle * 10 unika figurer och fordon, alla med olika körstilar * 13 banor, allt från en spökstad i Vilda västern till en månkrater * 3 spellägen: racing, dödsmatch och en 'Capture the flag'-variant * 100 Ton kul (pass på!) Cel Damage HD är en nyutgåva av det klassiska bilkampspelet Cel Damage: Overdrive, helt uppfräschat och i HD.