Cattie
Attackera med precision likt en livlig katt när du färdas genom ett gammaldags action-plattformsäventyr! Gör dig redo för plattformsaction i retrostil när du tar dig an rollen som en vig kattunge vid namn Cattie! Spring, hoppa, hoppa från vägg till vägg, kryp, attackera och slå mot fiender med en katts precision medan du tar dig fram genom sidorullande pixelkonst-nivåer. Cattie är inspirerat av genreklassiker från 80-talet, och presenteras i minimalistisk svartvit stil med flytande 2D-animationer. Det finns 100 nivåer att utforska, alla med ett nostalgiskt 8-bitars soundtrack! Utmaningen blir allt svårare när du gör framsteg och nya fiender och nivåmekanismer introduceras gradvis. Har du färdigheterna som krävs för att hjälpa Cattie att nå slutet?