Catastronauts
Samla dina vänner och anslut er till den ryktbara rymdflottan i detta intensiva partyspel! Kan du handskas med ständiga katastrofer och hålla skeppet i flygbart skick tillräckligt länge för att eliminera fiendeinkräktarna? Reparera system, släck bränder, avfyra torpeder, undvik livsfarliga soleruptioner och klona dina vänner efter att du har förintat dem. Vardagsmat för en Catastronaut! Ta värvning idag! Lokal co-op Ta kontroll över skeppet på egen hand eller som ett team bestående av 2–4 vänner, där samarbete är nyckeln till att överleva fiendens bombardemang! Det ultimata partyspelet Hoppa in och spela direkt, utan att behöva lära dig några komplicerade kontroller. Alla kan bli en Catastronaut – men långt ifrån alla kan överleva i den ogästvänliga rymden...