Carrion
CARRION är ett omvänt skräckspel där du axlar rollen om en formlös varelse med okänt ursprung. Förfölj och ät upp de som spärrade in dig, och sprid skräck och panik i anläggningen. Väx och utvecklas efterhand som du lägger fängelset i ruiner, och få mer och mer förödande förmågor på vägen mot hämnd.