Bubsy 4D
Följ med Bubsy på ett nytt, intergalaktiskt plattformsäventyr! Ja, vi kunde inte tro det heller. Världens mest ökända, kvicktänkta rödlo har återvänt till 3D med nya utmaningar, nya rörelser och ännu mer personlighet – i rymden! Spring, hoppa, glid och rulla över främmande planeter, slåss mot robotfår och samla massor av garn. Vad kan gå fel? Bubsys långvariga fiender, de fleecebesatta Woolies, har stulit alla jordens får. Men det är inte Bubsys problem. Tills fåren störtar sina kidnappare och återvänder som dödliga BaaBots, stärkta av Woolie-teknik, fast beslutna att stjäla Bubsys mest värdefulla ägodel, Det gyllene skinnet. Med hjälp av sin brokiga skara bekanta måste Bubsy resa genom rymden för att besegra BaaBots och ta tillbaka det gyllene skinnet. Lyckligtvis har han förvärvat några nya färdigheter för att navigera i de vidsträckta, hantverksinspirerade nivåerna. Bubsy kan hoppa, glida, klättra uppför väggar och kasta sig över fiender. Han kan också puffa upp sig till en ny hårbollform för att rulla i rasande fart. Teamet på Fabraz har skapat denna uttrycksfulla nya uppsättning rörelser för att tillgodose både nybörjare och speedrun-entusiaster. När du har bemästrat Bubsys fantastiska nya rörelser kan du visa upp dina färdigheter genom att ladda upp dina bästa nivåtider till online-topplistorna så att andra spelare kan tävla mot dig!