BrokenLore: FOLLOW
BrokenLore: FOLLOW är en psykologisk förstapersonsskräckupplevelse och en del av BrokenLore-sagan, som utforskar sociala mediers mörka sida och det mänskliga sinnets skörhet. Kliv in i berättelsen om Anne, en ung kvinna hemsökt av sitt smärtsamma förflutna och inre demoner som obevekligt förföljer henne. Under spelets gång behandlas teman som självacceptans, ätstörningar, kroppsdysmorfi och känslor av värdelöshet. I berättelsens centrum står den komplexa och konfliktfyllda relationen mellan Anne och hennes mor, vars dominanta och extravaganta personlighet kastar en kvävande skugga över dotterns liv. Genom atmosfärisk utforskning, miljöbaserat berättande och intensiva möten levererar FOLLOW en störande och emotionellt stark skräckupplevelse.